lunes, 8 de noviembre de 2010

La Pimera. "I A MI QUÈ?"

Començo pel principi. Us explico: fa poc em van regalar una càmara Reflex i bé, estic més que confirmant que m'apassiona aquest món. D'aquí, la creació d'aquest bloc. Vull compartir les fotografies que faci i m'agradin i  generar temes de conversa, debat, denúncia, ...  Crec que pot ser enriquidor i interessant.
Fa poc, vaig anar a passar el dia a Barcelona amb una amiga i la Reflex. I vam poder immortalizat moments realment autèntics.
Aquí us deixo la meva primera fotografia.

Títol: I a mi què?
(Barceloneta)











Essència: Que res ni ningú canviï la teva manera de viure ni als 80 anys. La vida és una vegada. Sigues com ets, sense complexos, ni manies, mira per tu i busca realitzar tot allò que et satisfà.





No hay comentarios:

Publicar un comentario